Je kan zien dat er steeds weer nieuwe dingen worden verzonnen om klanten aan te trekken. Zo is KLM onlangs begonnen met het Meet and Seat concept. Want stel je zit in het vliegtuig en denkt lekker te gaan slapen maar je buurman denkt daar anders over en blijft je wakker houden, dan is zo'n vlucht erg lang. Het zelfde geldt als je bijvoorbeeld huilende kleine kinderen naast je hebt zitten. Maar goed, daar heeft KLM iets op gevonden. En wel door middel van Social Media, wat moet je er toch zonder.. Bij het boeken van je ticket geef je je Facebook account of Linkedin profiel door en de gegevens die je wilt laten zien. Vervolgens kan je de profielen bekijken van andere passagiers op jou vlucht die het zelfde hebben gedaan. Misschien zie je wel iemand met dezelfde interesses als jou, of een hele leuke andere single! Je kan dan een plaats reserveren naast deze persoon of alvast op de luchthaven afspreken om een kopje koffie te drinken. Het lijkt wel een dating service die KLM!
Luchtvaart maatschappijen spelen handig in op de trends, er is veel veranderd ten opzichte van vroeger, het lijkt erop dat de luchtvaart branche niet meer alleen maar op vliegen focust maar op veel meer!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten